C++ w prostym projekcie aplikacji
desktopowej z wykorzystaniem
technik programowania obiektowego


 

 

C# czyli obiektowość do potęgi:
gamedevelopment

i aplikacje desktopowe


 

PO ZREALIZOWANIU PEŁNEGO PROGRAMU, DLA WSZYSTKICH GŁODNYCH WIEDZY PROPONUJEMY DALSZY UDZIAŁ W NASTĘPUJĄCYCH PROJEKTACH:

 

Wprowadzenie do programowania
obiektowego w Pythonie, oraz
prosty projekt obiektowy


 

C ++  kompilowany język
programowania:


- zrozumieć procesor
- bity jako podstawowa jednostka informacyjna
- podstawowe operacje na bitach
- co to jest kompilacja
- co to jest assembler
- kompilator vs interpreter
- c++ jako język statycznie typowany vs
   języki dynamicznie typowane
- instrukcje warunkowe, pętle i iteratory
- stos i sterta
- pamięć operacyjna, system operacyjny, interfejs
- trochę historii: od Eniaca po mikroprocesory

Python - interpretowany język programowania:


- jak działa procesor?
- zapoznanie z interpreterem języka Python
- program jako sekwencja instrukcji
- instrukcja warunkowa
- przepływ sterowania
- podprogramy
- biblioteka programistyczna
- złożona instrukcja warunkowa
- go to: zrozumieć potencjał komputera
- pętla while
- do czego może się nam przydać zmienna
- for i co oznacza iteracja

 


- obiekt: czyli jak opisać złożone zagadnienia
- klasa jako projekt obiektu
- proste przykłady wykorzystania
   programowania obiektowego
- tablica: czym jest struktura danych
 

PRZYKŁADOWE TEMATY,
KTÓRE BĘDĄ PORUSZANE NA ZAJĘCIACH
W POSZCZEGÓLNYCH GRUPACH

Dołączenie ucznia do grupy innej niż zielona, lub w trakcie trwania semestru może wymagać udziału w zajęciach wyrównawczych.

Zagadnienia wymienione w programie mogą być realizowane w różnej kolejności lub w różnym tempie, w zależności od potrzeb grupy.

Prowadzący z uwagą przygląda się każdemu uczniowi: w zależności od potrzeb ucznia możemy rekomendować udział w zajęciach bardziej lub mniej zaawansowanej grupy.

Na początku semestru uczeń może dołączyć do dowolnej grupy.
W celu zapewnienia zbliżonego poziomu zaawansowania uczniów w danej grupie, opiekunów nowych kursantów prosimy o kontakt telefoniczny.

Mając na uwadze komfort uczniów staramy się, by uczniowie w danej grupie byli w podobnym wieku.

Kursy rekomendujemy dla uczniów w wieku 12+,
a także dla uczniów szkół średnich.

Stawiamy ponad nauczanie konkretnych technologii oraz środowisk.

Kurs ma jednolity program dla wszystkich grup.

Zapoznaj się z naszą ofertą (w celu dopasowania ucznia do właściwej grupy zapraszamy na konsultacje telefoniczne, zajęcia realizujemy w czwartki i piątki w godzina 15.00-20.00):

Nadrzędnym celem realizowanego przez nas kursu jest dostarczenie uczniom wiedzy w jaki sposób działa komputer oraz jak możemy ten komputer wykorzystać do swoich potrzeb, prezentacja mechanizmu funkcjonowania systemu komputerowego oraz wyjaśnienie natury języków programowania.

Kraków- szkoła programowania dla dzieci i młodzieży You Code Kid  kraków krakowie krakowska ruczaj na ruczaju szkoła programowania programowanie kursy komputerowe kursy dla dzieci dla młodzieży zapisz się YouCodeKid szkoła You Code Kid programowanie dla dzieci i młodzieży Szkoła programowania w krakowie

Znajdziesz nas też na:

 kraków krakowie krakowska ruczaj na ruczaju szkoła programowania programowanie kursy komputerowe kursy dla dzieci dla młodzieży zapisz się YouCodeKid szkoła You Code Kid programowanie dla dzieci i młodzieży Szkoła programowania w krakowie www.facebook.pl/youcodekid facebook fanpage youcodekid krakow
 kraków krakowie krakowska ruczaj na ruczaju szkoła programowania programowanie kursy komputerowe kursy dla dzieci dla młodzieży zapisz się YouCodeKid szkoła You Code Kid programowanie dla dzieci i młodzieży Szkoła programowania w krakowie